הנגשת אתרים למה אני צריך את זה?

תוכן עניינים

מזה הנגשת אתרים?

היום רשת האינטרנט היא חלק בלתי נפרד מחיינו, היא משרתת אותנו בכל תחום ועניין, תרבות, בריאות, ביוליים, ליומודים, צרכנות ועוד המון, כך שהאתרים זמינים כמעט לכל גולש היום, לא כך הדבר עבור אנשים עם מוגבלות כפי שהיום יש חנייות וכניסות מיוחדות בכל בניין או חנות כך צריך להיות גם ברשת האינטרנט, ​נכון לסוף 2013 מדינת ישראל מיישרת קו עם מדינות נוספות בעולם ומחייבת עפ"י חוק הנגשה של אתרי אינטרנט ואפליקציות .

עם השנים והניסיון שהצטבר מהנגשת האינטרנט הובן שיש הגיון עסקי וחברתי בכדאיות להנגשת אתרי אינטרנט.

מי יהנה מהנגשת אתרים?

הנגשת אתרי אינטרנט ואפליקציות תאפשר לאנשים עם מוגבלויות לגלוש, אך גם תשפר את חווית הגלישה לקהלי מטרה נוספים. להלן קהלי המטרה שעבורם מנגישים את אתרי האינטרנט (גודלם מוערך בכ- 25% עד 30% מהאוכלוסייה)

למה להנגיש אתר או אפליקציה?

1. הגדלת כמות הגולשים באתר.

2. חלק מאחריות חברתית.

3. עמידה בדרישות חקיקה ותקנות הנגישות. (חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, תקנות נגישות לשירות – סעיף 35 להנגשת אתרי אינטרנט)

4. שיפור חשיפת אתר האינטרנט במנועי החיפוש.

5. הימנעות מסיכון בקבלת תביעה.

על אלו אתרים צריכים להיות נגישים?

תקנות השירות קובעות שעל כל אתר הנותן שרות ציבורי או מידע אדות השירות לציבור להיות נגיש. (זה כולל כל מידע שמועבר דרך האינטרנט – יישומים, דפים, מסמכים, סרטונים…) .

לסיכום כל אתר ואתר ברשת צריך להיות מונגש וזה חוק כבר משנת 2013 .

אצלנו בEz כל האתרים מונגשים ברמת תקן של מדינת ישראל .

אנחנו מציעים לכל לקוחותינו את כל אופציות השיווק הדיגיטלי – קידום אורגני | קידום ממון | בניית אתרים | בניית חנויות דיגטליות  | מחקר מילות מפתח | תוכן אופטימלי בנושא | אופטמזיציה מלאה | קישורים חיצוניים ועוד.. .

אולי יעניין אותך גם:

בדוק את ציון ומיקום אתרך בגוגל

איזי חיפוש הוא כלי נפלא שיכול לעזור לך בקידום אורגני בגוגל.

צוות המחקר והפיתוח שלנו פיתח מערכת מתקדמת במיוחד בשבילך.
הכלי יסרוק את האתר שלך ויספק לך דוח ברור המראה היכן האתר שלך מדורג בגוגל.

והכי חשוב, זה לגמרי בחינם!

כדי להתחיל, פשוט העתק והדבק את כתובת האתר שלך בשורת החיפוש. משם, אנחנו נדאג להעביר אליכם את כל הנתונים. זה כזה קל!

לקבלת הדו"ח בחינם ישירות למייל שלכם מלאו את הפרטים הבאים

הדוח יכלול את הפרמטרים הבאים:

מיקומי הביטויים של האתר שלכם בגוגל.
כמות הגולשים שנכנסים לאתר שלכם.
מפרט הקישורים של האתר שלכם.
זמני טעינת האתר ומהירות.

דילוג לתוכן