איזה סוגי אתרים יש?

תוכן עניינים

מגוון האפשרויות לא קטן
מזל טוב! החלטת להקים אתר. אחרי ההחלטה הראשונית, הגיע הזמן להיעזר באיש מקצוע מנוסה על מנת ליצור בעבודה משותפת את האתר המתאים עבורכם. אחת השאלות הראשונות שחשוב כמובן שתישאל היא איזה סוג אתר הייתם רוצים שיבנה עבורכם ולכן, ישנה חשיבות גדולה להכרת מגוון האפשרויות. בשביל לעשות לכם קצת סדר, אלו הם כמה סוגי אתרים שחשוב להכיר.

בלוג
בלוג הוא בראש ובראשונה פלטפורמה ליצירת תוכן דיגיטלי באינטרנט, כאשר התוכן כשלעצמו הוא מטרתו. התוכן שנוצר בתוך הבלוג, המאמרים, הם למעשה פוסטים. הבלוג מאגד את כל הפוסטים תחת אזור משותף. את הפוסטים ניתן לחלק לפי קטגוריות, זמנים או חשיבות. חשוב לדעת שנוסף על כך שישנם אתרי בלוג, ניתן למצוא גם מגוון אתרים של בתי עסק שמכילים בתוכם סקשן נפרד של בלוג. בלוג של אתרים נועד לענות על מגוון שאלות, להרחיב את ידע הגולשים ומשמש לא פעם גם לעבודת קידום אורגני של האתר.

אתר איקומרס
בעולם של ימינו, לאנשים רבים כבר אין כוח לגשת למרכז הקניות ולחפש חולצה חדשה או תכשיט – כיום אפשר לעשות את זה ממש בלחיצת כפתור. אתר איקומרס, הוא חנות לכל דבר ועניין. בחנות האינטרנטית שלכם תוכלו להציב את כל המוצרים שאתם מוכרים בחנות הפיזית שלכם או לחילופין, להכריז עליה כחנות האם הגדולה שלכם, שעובדת אך ורק אונליין. בנייה של אתר איקומרס אם כך תתאים במקרים בהם יש לכם מוצרים ברורים להציע, שהם חומריים – אתר איקומרס לא יתאים למשל להצעת שירותים של עורכי דין, מרפאת שיניים או מקדם אתרים.

פורטל
פורטל הוא אתר שמספק נקודת גישה למגוון מקורות באינטרנט או גישה לשלל תכנים מגוונים. הפורטל במקרים רבים מכיל מנוע חיפוש, אינדקס של אתרים, מגוון מדורים, ושלל שירותים נוספים בהם משחקים, חדשות ותיבת דואר אלקטרוני. בין הפורטלים הבולטים בישראל ניתן למצוא את וואלה, Ynet, תפוז אנשים, מאקו ועוד.

אינדקס
אינדקס הוא אתר אשר מאגד בתוכו מידע נרחב אודות תחום מסוים. ניתן למצוא אינדקס של אתרים שונים, נתונים לפרטי קשר של גופים ואפילו – של אנשי מקצוע. אחד האינדקסים אולי המוכרים ביותר שישנם כיום הוא "מדרג", אינדקס של אנשי מקצוע בישראל, שמכיל המלצות, חוות דעת ואפילו טיפים לבעיות שניתן לא פעם לפתור לבד.

דף נחיתה
דף נחיתה, כשמו כן הוא, הוא לא בדיוק אתר – הוא לא מקושר לאתר עמוס בדפים, אלא עומד בעצמו כדף אינטרנט יחיד. מטרת דף הנחיתה בסופו של דבר היא למקד את הגולש למסר משכנע, ולעודד אותו להשאיר פרטים. מקרים בהם נפוץ להיעזר בדף נחיתה הם כאלה בהם שלעסק יש שירות להציע, ונרצה שהלקוחות ישאירו פרטים על מנת שניתן יהיה לחזור אלי עם המידע הנדרש. דוגמאות לבתי עסק שנעזרים בדפי נחיתה יהיו למשל בית הספר לפסיכומטרי של יואל גבע, בזק, סלקום ועוד.

אולי יעניין אותך גם:

בדוק את ציון ומיקום אתרך בגוגל

איזי חיפוש הוא כלי נפלא שיכול לעזור לך בקידום אורגני בגוגל.

צוות המחקר והפיתוח שלנו פיתח מערכת מתקדמת במיוחד בשבילך.
הכלי יסרוק את האתר שלך ויספק לך דוח ברור המראה היכן האתר שלך מדורג בגוגל.

והכי חשוב, זה לגמרי בחינם!

כדי להתחיל, פשוט העתק והדבק את כתובת האתר שלך בשורת החיפוש. משם, אנחנו נדאג להעביר אליכם את כל הנתונים. זה כזה קל!

לקבלת הדו"ח בחינם ישירות למייל שלכם מלאו את הפרטים הבאים

הדוח יכלול את הפרמטרים הבאים:

מיקומי הביטויים של האתר שלכם בגוגל.
כמות הגולשים שנכנסים לאתר שלכם.
מפרט הקישורים של האתר שלכם.
זמני טעינת האתר ומהירות.

דילוג לתוכן