מהו עיצוב אתרים רספונסיבי וכיצד הוא משפר את חווית המשתמש?
עיצוב אתרים רספונסיבי הוא טכניקה המשמשת כדי להבטיח שאתרי אינטרנט מותאמים למכשירים וגדלים שונים של מסך. זה מאפשר לאתר להתאים את עצמו למכשיר שבו הוא נצפה, ומספק למשתמשים חווית גלישה משופרת. זה כולל לוודא שתמונות, טקסט ואלמנטים אחרים מוצגים כהלכה בכל סוג של מכשיר. על ידי שימוש בעיצוב אתרים רספונסיבי, עסקים יכולים להבטיח שהאתר שלהם ידידותי לנייד ומספק חווית משתמש עקבית בכל הפלטפורמות. בנוסף, עיצוב אתרים רספונסיבי יכול גם לשפר את ביצועי האתר על ידי אופטימיזציה של זמני טעינת הדפים והפחתת השימוש ברוחב הפס.
5 שלבים ליצירת אתר רספונסיבי מותאם מאפס
יצירת אתר רספונסיבי מאפס יכולה להיות משימה לא פשוטה. עם זאת, עם השלבים הנכונים, אתה יכול ליצור אתר אינטרנט מותאם ורספונסיבי שנראה נהדר בכל המכשירים.
במאמר זה, נדון בחמישה שלבים חיוניים שיעזרו לך לבנות אתר רספונסיבי מאפס. אנו נסקור נושאים כגון עיצוב למכשירים ניידים, אופטימיזציה של תמונות ותוכן עבור גדלי מסך שונים ושיטות עבודה מומלצות אחרות כדי להבטיח שהאתר שלך מותאם לכל המשתמשים. בסוף מאמר זה, אתה אמור להבין טוב יותר כיצד ליצור אתר רספונסיבי מותאם מאפס.
שלב 1: תכנון ותיעוד תכנון האתר שלך תחילה הוא תמיד הרעיון הטוב ביותר. אם אתה יוצר אתר מאפס, זה אומר שאתה צריך לחשוב איך הוא ישמש את המשתמשים וכיצד הם יתקשרו איתו. אם האתר שלך כבר פעיל, שלב זה צריך לכלול תיעוד מידע חשוב כגון איזה תוכן קיים באתר שלך ואיזה מכשירים מגישים תוכן זה. תיעוד יכול גם לעזור לענות על שאלות כמו "מה אם גודל המסך של המכשיר שלי משתנה?" או "מהי דרך מתאימה לסגנן קטע מסוים באתר שלי?" עם המחשבות האלה בראש , תוכל לקבוע מהן יעדי האתר שלך וכיצד ישמשו אותו. .
שלב 2: אופטימיזציה של תוכן ותמונה שלב זה נועד להבטיח שהתוכן שלך מותאם לגדלי מסך שונים. ראשית, ודא שגודל הטקסט בתוכן שלך ניתן לקריאה במכשירים בעלי מסך קטן כגון טלפונים ניידים או טאבלטים. לאחר מכן, שקול להשתמש בפריסה רספונסיבית המשתנה בהתאם לגודל המכשיר. לדוגמה, אתה יכול להשתמש בפריסה זורמת במסכים גדולים אך לעבור לפריסה קבועה עבור מסכים קטנים יותר כדי להבטיח קריאה מבלי להכריח את הגלילה או לשנות את המבנה הכללי של האתר. תרצה גם לבצע אופטימיזציה של תמונות על ידי לוודא שיש להם את הרוחב והגובה הנכונים עבור גודל המסך שאליו אתה מבצע אופטימיזציה. לדוגמה, בטלפון נייד, תמונה בדרך כלל תהיה ברוחב ובגובה של כ-50-60 פיקסלים.
שלב 3: עיצוב ידידותי לנייד שלב זה נועד להבטיח שהאתר שלך מותאם למכשירים ניידים כמו סמארטפונים וטאבלטים. מכיוון שאתרים רבים לא נבנו עם מחשבה ניידת, לרוב קשה או בלתי אפשרי לגלוש בהם במכשירים כאלה. ראשית, תרצה לכלול עיצוב רספונסיבי כדי לוודא שניתן להקטין את תוכן האתר שלך ללא איבוד איכות במסכים קטנים יותר. לאחר מכן, שקול לעשות סריקה ידידותית לנייד, שתעזור לך להבטיח שכל התוכן שלך מותאם למסכים קטנים. שלב
שלב 4: עבודה על עיצוב מותאם אישית שלב זה הוא אופציונלי, אך אנו ממליצים עליו כי הוא יבליט את האתר שלך בקרב המתחרים. רוב האתרים משתמשים באותו עיצוב ובאותו פריסה שהם משתמשים בהם במשך שנים, כך שמראה רענן באמת יכול להשפיע. לדוגמה, פלטת צבעים מותאמת אישית יכולה להוסיף חיים וחיוניות לעיצוב האתר שלך. תרצה גם לשקול להוסיף תכונות מסחר אלקטרוני כגון עגלות קניות, דפי מוצרים עם תמונות ותוויות, סקירות מוצרים ודירוגים, ותהליך קופה. להעביר לקוחות בתהליך רכישת המוצר שלך.
שלב 5: יום השקה ותוכנית שיווק שלב זה הוא אופציונלי, אך אנו ממליצים עליו כי הוא יעזור לך להשיג יותר לקוחות ביום הראשון. תרצה שתהיה לך תוכנית למועד השקת האתר החדש, כולל אסטרטגיית שיווק ראשונית. אסטרטגיות שיווק יכולות לכלול פרסומות עם אזכורים במדיה חברתית והודעות לעיתונות. אתה יכול גם להשתמש בערבויות להחזר כספי, בקופונים או בתקופות ניסיון בחינם
אז מה זה בעצם אתר רספונסיבי:
– פירוש המושג הוא אתר שמתאים לכל מערכות ההפעלה והמכשירים הקיימים היום בשוק ויותר חשוב חווית המשתמש נשמרת ונתמכת באותה מידה בכל סוגי המכשירים .
– אחד מהיתרנות הגדולים באתר מותאם הוא איתורו וחיפושו בכל מנועי החיפוש באופן רגיל ואין צורך להורידו מחנות מסוימות .
– עוד נקודה חשובה : אתרים של מספקים חווית גלישה תואמת ונכונה גם למובייל וגם למחשב אייפוד וכו.. יפגעו בדירוג שלהם מבחינת מנועי חיפוש ובעצם כל המותג עצמו נפגע מזה .
בסקרים שנעשו אפשר לראות שאחוז מאוד גדול מהאתרים בישראל הם לא רספונסיבים (לא מותאמים )
בניית אתר מותאם לכל מכשיר היא חובה היום!
אחת הסיבות לכך היא – כחלק משינוי שגוגל מקדמת ,הוחלט בגוגל שאתרים מהירים רספונסיבים שמותאמים לסמארטפונים | טבלטים | מחשבים כאחד יקבלו דירוג גבוה!
לכן קיום כל אתר חייב להיות נגיש ומותאם לכל האתרים בנוסף לזה ידוע שהיום רוב האנשים גולשים דרך הסמארטפון כך שהחשיפה תהיה הרבה יותר גדולה.
אצלנו צוות איזי מתאים את האתר שלכם לכל המכשירים הקיימים בנוסף נקדם את האתר שלכם קידום ראשוני בכל מנועי החיפוש הקיימים.
אנחנו מציעים לכל לקוחותינו את כל אופציות השיווק הדיגיטלי – קידום אורגני | קידום ממון | בניית אתרים | בניית חנויות דיגטליות | מחקר מילות מפתח | תוכן אופטימלי בנושא | אופטמזיציה מלאה | קישורים חיצוניים ועוד..
למחירון האתרים והקידום שלנו אתם מוזמנים להשאיר פרטים ולקבל הצעת מחיר או לחצו כאן.