בניית אתרי תדמית

תוכן עניינים

פעמים רבות אנחנו שומעים את המושג "אתר תדמית", אך לא ברור בדיוק מהו אתר תדמית איכותי ומה התפקידים המרכזיים שלו. אז מהם אתרי תדמית? מה ההבדל בין אתר תדמית לעמוד בפייסבוק, באינסטגרם או בטיקטוק? ואיך יוצרים אתר תדמית ברמה גבוהה? כל הפרטים במאמר שלפניכם.

מהם התפקידים החשובים של אתר תדמית?

אתר תדמית טוב הוא אתר אשר מרכז את כל המידע החיוני אודות העסק שלכם. בין אם מדובר בעמוד אודות וסיפור ההקמה, פירוט של השירותים ושל שעות הפעילות, אלבום תמונות ואפילו בלוג מקצועי – אתר תדמית יכיל את כל החומרים הללו ועוד.

אתר תדמית, בניגוד לעמוד פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר או טיקטוק, יהיה גם מקודם בגוגל. כידוע, גוגל הוא מנוע החיפוש הפופולרי ביותר בעולם. עסק שמופיע בעמוד הראשון בגוגל הוא עסק שיהיו לו הרבה יותר לקוחות, באופן משמעותי. 

כשאנחנו בונים אתר תדמית, נדאג למלא אותו בתוכן מעניין ואיכותי ובקישורים אשר יקדמו אותו לעמודים הראשונים בגוגל ויאפשרו ללקוחות הפוטנציאליים למצוא אותו ביתר קלות. קידום אתרים הוא לא פחות מאומנות, ויש להתמקצע בתחום לאורך זמן.

בנוסף, אתר תדמית מהווה את כרטיס הביקור של העסק שלכם. תוכלו להפיץ אותו, לשלוח אותו למתעניינים וללקוחות ותיקים וחדשים. מסיבה זו הוא צריך לשדר מקצועיות, חשיבה על הפרטים הקטנים ודיוק בלתי מתפשר. דברים אלו יבהירו ללקוחות שלכם שאתם לוקחים את עצמכם – וגם אותם – ברצינות הדרושה.

 

למה חשוב לשים לב כשבונים אתר תדמית?

יש מספר דברים טכניים שחשוב לשים לב אליהם כאשר בונים אתר תדמית. דברים אלו דורשים מקצועיות, בקיאות בפלטפורמות השונות ועבודה בצורה מסודרת ושיטתית. כתבנו כאן עבורכם את המרכזיים שביניהם.

רספונסיביות – המילה רספונסיביות משמעה "תגובתיות", והיא מתייחסת לסוגים שונים של מסכים. מה שזה אומר בפועל הוא שהאתר שלכם צריך להתאים לכל סוגי המסכים – בין אם מדובר בטאבלט, אייפון, אנדרואיד, לפטופ או מסך מחשב רחב.

צבע ועיצוב – הצבעים של האתר נקבעים בדרך כלל לפי הלוגו של המותג, העסק או החברה. לכן, הדבר הראשון שעושים כשפונים לעיצוב האתר הוא קביעת הלוגו. דבר זה נעשה בעזרת מעצב או מעצבת גרפית מקצועית. כדי לבחור את המעצבים שמתאימים לכם, אפשר להסתכל בתיק העבודות או בעבודות קודמות שנעשו על ידם, ולבדוק אם אתם מתחברים לסגנון.

עדכונים – בניגוד למה שחלק מהאנשים חושבים, אתר תדמית הוא לא פסל במוזיאון. אתר תדמית טוב, שעושה את עבודתו ומייצג את העסק שלכם בצורה שמכבדת אותו, צריך להתעדכן כל הזמן – על בסיס דו שבועי או לפחות חודשי. לכן, כשבונים אתר תדמית חשוב לתכנן את הדרך בה יהיה הכי קל לעדכן אותו.

 

רוצים לדעת עוד על אתרי תדמית? שלחו לנו הודעה ונשמח לייעץ ולענות לכם על כל שאלה. בהצלחה!

אולי יעניין אותך גם:

בדוק את ציון ומיקום אתרך בגוגל

איזי חיפוש הוא כלי נפלא שיכול לעזור לך בקידום אורגני בגוגל.

צוות המחקר והפיתוח שלנו פיתח מערכת מתקדמת במיוחד בשבילך.
הכלי יסרוק את האתר שלך ויספק לך דוח ברור המראה היכן האתר שלך מדורג בגוגל.

והכי חשוב, זה לגמרי בחינם!

כדי להתחיל, פשוט העתק והדבק את כתובת האתר שלך בשורת החיפוש. משם, אנחנו נדאג להעביר אליכם את כל הנתונים. זה כזה קל!

לקבלת הדו"ח בחינם ישירות למייל שלכם מלאו את הפרטים הבאים

הדוח יכלול את הפרמטרים הבאים:

מיקומי הביטויים של האתר שלכם בגוגל.
כמות הגולשים שנכנסים לאתר שלכם.
מפרט הקישורים של האתר שלכם.
זמני טעינת האתר ומהירות.

דילוג לתוכן