Search
Close this search box.

איך מייצרים עוד תנועה לאתר שלי?

תוכן עניינים

על החשיבות שבתנועה
מי שלא זז נשאר במקום, והדבר כמובן לא שונה כשמדובר בתנועה באינטרנט. מנועי החיפוש הפכו בשנים האחרונות לכלי שימושי במיוחד עבור בתי עסק, חנויות ועמותות בשביל להרחיב את מידת החשיפה, להפיץ את הבשורה וכנגזרת מכך להגדיל במקרים רבים את הרווחים. המונח תנועה, או טראפיק כפי שרבים אוהבים לכנות אותו, מתייחס לכמות הגולשים שנכנסים לאתר בפרק זמן מסוים. מדובר בכלי מצוין על מנת לאמוד את הקלות או הקושי של הגולשים להגיע לאתר והרצון של הגולשים לחזור לאתר שנית כמובן ומכאן שמדובר באמצעי מדידה נהדר להגדרת יעדים עתידיים. 

אתר עם טראפיק יותר גבוה הוא אתר מצליח יותר שנהנה מיותר חשיפה ובאופן מעגלי נתפס על ידי מנועי החיפוש כאטרקטיבי, וזוכה לחשיפה מוגברת עוד יותר. ולכן, מדובר בפרמטר משמעותי שחשוב להסתכל עליו בתהליך הקידום של אתר העסק, ועליו לרוב נשים את הדגש. 

אז איך מגבירים את הטראפיק לאתר?
הגברת הטראפיק לאתר היא ללא ספק מטרה מרכזית שעומדת על הפרק בתהליך של שיווק דיגיטלי ולכן, נעשה שימוש במגוון שיטות ואמצעים בשביל להגיע לתוצאה הטובה ביותר. בשביל לעשות לכם קצת סדר, אלו הן כמה דוגמאות לכלים מרכזיים בהם ישתמשו מקדמי אתרים על מנת להגביר את הטראפיק לאתר שלכם. 

קידום אורגני (SEO)

קידום אורגני הוא ללא ספק האמצעי הפופולארי והמוכר ביותר כיום להגברה של תנועה לאתרים. קידום אורגני מהווה את סל הכלים והיכולות שמאפשרים למקדם האתרים להשפיע על האופן בו אלגוריתם החיפוש של גוגל שאחראי על תיעדוף תוצאות החיפוש, לתפוס את הרלוונטיות והמקצועיות של האתר לגולשים. באמצעות שיטות מגוונות כדוגמת מחקר מילות מפתח וניסוח של מגוון מאמרים שמכילים את אלה, פתיחת דף עסק בגוגל, אופטימיזציה לביצועים ולמבנה האתר והישענות על אסטרטגיה של קישורים חיצוניים ופנימיים, ניתן להנות מדירוג גבוה יותר ובהתאם – מחשיפה מוגברת שתעודד את הגולשים להיכנס לאתר.

קידום אורגני הפך לפופולארי במיוחד בקרב מקדמי אתרים ולא סתם – אמנם לוקח זמן להגיע לתוצאות, אך עם התמדה ועבודה איכותית, ניתן להגיע להישגים מרשימים במיוחד שיביאו לחשיפה כמעט לא מוגבלת בזמן של תכני האתר ללקוחות פוטנציאליים.

רוצים ללמוד עוד? 
לחצו עליי 

קידום ממומן

קידום ממומן היא אפשרות אלטרנטיבית לקידום האורגני, שלרוב מקדמים יעדיפו לשלב ביחד איתו במהלך העבודה. לעומת הקידום האורגני, הקידום הממומן מציע לבתי העסק להנות מתוצאות מיידיות – חשיפה מיידית לאתר העסק דרך פלטפורמת המודעות של גוגל, שתמקם את הקישור לאתר בראשית רשומת תוצאות החיפוש. עם זאת, לקידום ממומן כמה חסרונות משמעותיים כשהמרכזיים בהם הם ללא ספק העלות הגבוהה שהפרסום דורש וחשוב לא פחות – הקטלוג שגוגל עושה לקישור לאתר כמודעה, אשר מעורר התנגדות טבעית בקרב גולשים רבים. 


רוצים ללמוד עוד? 
לחצו עליי 

פרסום ברשתות החברתיות

הרשתות החברתיות הפכו לכלי משמעותי במיוחד לשיווק דיגיטלי של בתי עסק ובפרט, להגברת הטראפיק לאתר של בית העסק באמצעותו. בדף העסק הפעיל שלכם ניתן לפרסם מגוון פוסטים אטרקטיביים אשר מפנים לאתר העסק, ודרך פעילות נכונה שתאפשר לכם לצבור מוניטין חיובי ואמון בקרב המשתמשים ברשתות החברתיות, תוכלו להגביר את החשיפה לאתר באופן משמעותי. 

בנוסף, בדומה למנועי החיפוש, גם ברשתות החברתיות ניתן להנות מקידום ממומן. לחברה מטא, אשר מנהלת בין היתר את פייסבוק ואינסטגרם יש בדומה לגוגל פלטפורמה ליצירה של מודעות ממומנות. גם כאן מדובר באפשרות שעשויה להיות אטרקטיבית במיוחד עבור מגוון בתי עסק לקבלה של אפקט מיידי. 

פעילות בפורומים וקהילות

הרשתות החברתיות ללא ספק תפסו חלק משמעותי מהפעילות שישנה בפורומים וקהילות אינטרנטיות כיום. עם זאת, בעולמות מקצועיים כדוגמת עריכת דין, רפואה ועולמות הביטוח ישנם עדיין לא מעט פורומים פעילים שניתן להשתלב בהם. בנוסף, במידה ובית העסק שלכם פונה לקהל יעד אמריקאי, חשוב להכיר אתרים בהם Reddit ו-Quora שמושכים אליהם המון תנועה בשגרה. הפעילות בפורומים והקהילות צריכה להיעשות בטוב טעם, כך שהשתלת הקישורים תיראה טבעית עבור המשתמשים ולא כפעילות שהיא מספימה ומזבלת. פעילות לא מעודנת צפויה לא רק להביא לטעם רע בקרב הגולשים אלא גם להביא ממש לחסימת המשתמש. 

וחשוב לא פחות – האתר עצמו

אז נכון, ציר מרכזי להגברת הטראפיק הוא כמובן הרחבת הדרכים דרכם הגולשים יכולים למצוא אתכם, אבל הדבר החשוב ביותר יהיה לדאוג לכך שהאתר שלכם יהיה נעים ומזמין. אתר מקצועי שמכיל מדיה מגוונת, תכנים על רמה ועיצוב גרפי נעים לעין יהיה אתר שאנשים ירצו לבקר בו, יבלו בו יותר זמן ואולי גם יעבירו לקרובים אליהם. אם יזמתם שלל דרכים להגביר את הטראפיק – לא תשקיעו באתר שיהיה כיף להגיע אליו כל פעם מחדש?

נוסף על העיצוב המזמין והתוכן האיכותי, חשוב למצוא דרכים למיתוג בית העסק שלכם שמוצג באתר, ויאפשרו לגולשים להבין ולהתחבר לייחודיות שלו. באופן כזה, תוכלו לצפות ליחס המרה גבוה יותר, וכמובן לביקורים נוספים. 

לא כל תנועה לאתר היא תנועה עם חשיבות

אז נכון, האמרה שכל פרסום הוא פרסום חיובי אולי נכונה באופן חלקי בהקשר הזה, אבל זה לא לגמרי מדויק. בסופו של דבר, ישנו קהל יעד שנרצה שיגיע לאתר שלנו כיוון שמדובר באנשים בעלי פוטנציאל להיות לקוחות של בית העסק. יצירת תנועה של קהל יעד שאינו לחלוטין יושב על המשבצת שאליה בית העסק פונה, עשויה בחלק מהמקרים להביא תרומה אך מדובר בתרומה שולית למדיי. למשל, במידה ומדובר באתר אשר מציע מגוון שיעורים פרטיים לסטודנטים, במידה והוא ימשוך קהל יעד של הורים לילדים שמתכוננים לבגרויות, כנראה שהגברת הטראפיק לא תביא ליותר מידי עלייה ברווחים.

ישנה חשיבות לשמור על מיקוד ולעודד תנועה שהיא עניינית ומועילה. לכן, בעבודת קידום איכותית יושם דגש על ניתוח מדדי טראפיק לפני ובמהלך פרויקט הקידום. למשל, ייבחן משך הביקור הממוצע של הגולשים, כמות הדפים שהגולשים עברו עליהם באתר לפני שעזבו אותו ואולי החשוב ביותר – יחס המרה, מדד אשר מתייחס ליחס בין כמות הגולשים שנכנסו לאתר לבין כמותם של אלה אשר השלימו את הפעולה הרצויה, כדוגמת השארת פרטים.

כלומר, עבודת קידום איכותית לא רק תישען על הגדלת כמות נתיבי הזרמת התנועה, אלא גם על ניתוח מעמיק ושוטף שיאפשר לבחון את הצלחת העבודה. באופן כזה, ניתן יהיה במידת הצורך להרחיב פעילות ולבחון שינוי מהלכים במטרה לחדד את קהל היעד ולהנות מתנועה מוגברת של גולשים איכותיים. 

קצת עלינו
אנחנו ב-EZ web מאמינים ביכולת של קידום איכותי של אתר מצוין לאפשר לכל בית עסק למקסם את הפוטנציאל שטמון בו. אם הייתם מעוניינים להגביר את התנועה לאתר שלכם, או בכלל לפתוח אתר עסק מזמין ונעים – כנראה שהגעתם למקום הנכון. עם שנות ניסיון מרובות והמון לקוחות מרוצים, אתם יכולים להיות בטוחים שאתם נמצאים בידיים טובות. אנחנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר וביחד נחשוב את בית העסק שלכם ונבין איך אפשר להפוך את החזון שלכם למציאות.

אני רוצה עוד תנועה לאתר שלי! 

אולי יעניין אותך גם:

בדוק את ציון ומיקום אתרך בגוגל

איזי חיפוש הוא כלי נפלא שיכול לעזור לך בקידום אורגני בגוגל.

צוות המחקר והפיתוח שלנו פיתח מערכת מתקדמת במיוחד בשבילך.
הכלי יסרוק את האתר שלך ויספק לך דוח ברור המראה היכן האתר שלך מדורג בגוגל.

והכי חשוב, זה לגמרי בחינם!

כדי להתחיל, פשוט העתק והדבק את כתובת האתר שלך בשורת החיפוש. משם, אנחנו נדאג להעביר אליכם את כל הנתונים. זה כזה קל!

לקבלת הדו"ח בחינם ישירות למייל שלכם מלאו את הפרטים הבאים

הדוח יכלול את הפרמטרים הבאים:

מיקומי הביטויים של האתר שלכם בגוגל.
כמות הגולשים שנכנסים לאתר שלכם.
מפרט הקישורים של האתר שלכם.
זמני טעינת האתר ומהירות.

דילוג לתוכן