Search
Close this search box.

בניית אתרים לעסקים

תוכן עניינים

על החשיבות שבבניית אתר
בעולם של ימינו, כולנו מעבירים את שעות הפנאי שלנו באינטרנט. ברשתות החברתיות, מנועי החיפוש והאתרים השונים אנחנו שומרים על קשר עם חברים שקרובים אלינו ויוצרים חברויות חדשות, מפתחים תחומי עניין ומתעדכנים בחדשות. לכן, זה לא ממש מפתיע שנוסף על הגולשים, לאינטרנט ישנו פוטנציאל אדיר גם עבור בתי העסק השונים. כיום, מרבית העסקים מחליטים להקים עבורם אתר, בו ניתן יהיה למצוא את כל המידע הנדרש אודותם ובמידה ומדובר בחנות – אף להשלים רכישה של מוצרים. אז למה כדאי להקים אתר לעסק שלכם?

הגדלת כמות הלקוחות
גם אם יש לכם עובדים מצוינים והפעילות בבית העסק היא מקצועית במיוחד, כנראה שאתם עדיין מכירים מקרוב את הקושי למצוא לקוחות. בנייה של אתר איכותי בשילוב עם עבודת קידום ממושכת, תמקם את אתר העסק שלכם בראשית רשומת תוצאות החיפוש ותאפשר לכל גולש שיהיה מעוניין למצוא איש עסק בתחומכם, להגיע אליכם בקלות וביעילות.

מיתוג מקצועי
כיום, אנשים רבים לפני שהם קובעים עם איש מקצוע, מנסים לקבל רושם אודותיו דרך האינטרנט באמצעות אתר העסק, המלצות וחוות דעת של לקוחות עבר. במילים אחרות, עסק שאין לו אתר ייתפס במקרים רבים עין לא טובה בקרב הלקוחות הפוטנציאליים. באמצעות אתר ניתן למתג את העסק שלכם, ליצור ייחודיות ולאפשר ללקוחות הפוטנציאליים לגבש אודותיכם רושם ראשוני חיובי.

לבסוף – הגדלת הרווחים
השילוב של המיתוג הנכון עם הגישה הנוחה של האתר לגולשים צפויה במקרים רבים להביא בסופו של דבר להגדלה של רווחי בית העסק. אז נכון שלפחות בהתחלה היעזרות באיש מקצוע תיראה בעיקר נזק לכיס, אבל חשוב לזכור שלדבר הזה יש קצה, וההפסד צפוי להחזיר את עצמו.

איך נראית בנייה נכונה של אתר?
בסופו של דבר, כל אדם שמעוניין בכך עקרונית יכול לבנות ולקדם את אתר העסק שלו בעצמו, עם מגוון המידע שנמצא באינטרנט. עם זאת, לטובת העבודה נדרש ידע מגוון במיוחד, שדורש עבודת למידה משמעותית. ולכן, במקרים רבים בנייה מקצועית של אתר, לא נעשית על ידי איש מקצוע אחד אלא מערבת כמה גורמי עבודה משמעותיים – בוני אתרים, מעצבים גרפיים, כותבי תוכן ומקדמי אתרים. לעיתים ישנם גם אנשי מקצוע בעלי יותר ממומחיות אחת, אשר מספקים עבודה איכותית.

אתר איכותי יהיה אתר שנראה טוב על כלל היבטיו השונים – העיצוב נעים לעין, הממשק נוח למשתמש, האתר רץ במהירות והאבטחה בו טובה, התוכן בו הוא איכותי ולא מאולץ וחשוב לא פחות – בעבודת קידום טובה, ניתן למצוא אותו יחסית בקלות ברשומת תוצאות החיפוש. ולכן, בנייה של אתר בצורה טובה דורשת זמן, השקעה ומקצועיות.

 

אולי יעניין אותך גם:

בדוק את ציון ומיקום אתרך בגוגל

איזי חיפוש הוא כלי נפלא שיכול לעזור לך בקידום אורגני בגוגל.

צוות המחקר והפיתוח שלנו פיתח מערכת מתקדמת במיוחד בשבילך.
הכלי יסרוק את האתר שלך ויספק לך דוח ברור המראה היכן האתר שלך מדורג בגוגל.

והכי חשוב, זה לגמרי בחינם!

כדי להתחיל, פשוט העתק והדבק את כתובת האתר שלך בשורת החיפוש. משם, אנחנו נדאג להעביר אליכם את כל הנתונים. זה כזה קל!

לקבלת הדו"ח בחינם ישירות למייל שלכם מלאו את הפרטים הבאים

הדוח יכלול את הפרמטרים הבאים:

מיקומי הביטויים של האתר שלכם בגוגל.
כמות הגולשים שנכנסים לאתר שלכם.
מפרט הקישורים של האתר שלכם.
זמני טעינת האתר ומהירות.

דילוג לתוכן