Search
Close this search box.

למה לבנות אתר אינטרנט?

תוכן עניינים

בכל מקום ובכל זמן

עד לפני שניים או שלושה עשורים, דרך התקשורת העיקרית שלנו עם הסביבה ואופן צריכת המידע, היו בעיקר דרך החומר הפיזי – פלאיירים, מודעות, עיתונים, ובמקרה הטוב טלוויזיה. העולם הטכנולוגי תפס תאוצה ענקית בשני העשורים האחרונים, וכיום כמעט כל העולם מערבי מעביר חלק משמעותי מזמנו בשגרה היומיומית בשוטטות באינטרנט. באינטרנט אנחנו שומרים על קשר עם חברים, מתעדכנים בחדשות, מפתחים תחביבים וכמובן – מוצאים אנשי מקצוע. ולכן, זה לא באמת מפתיע שבנייה של אתר אינטרנט היא הזדמנות נהדרת עבור בתי עסק, עמותות, בעלי ידע ובכלל – אנשים שיש להם מסר חשוב להעביר. אז למה כדאי לבנות אתר?

מעניק אווירה מקצועית

אם אתם מנהלים בית עסק, וכבר יש לכם דפים ברשתות החברתיות, יכול להיות שתתהו למה בעצם הפעילות בפייסבוק ובאינסטגרם לא מספיקה. בסופו של דבר, התשובה היא פשוטה – הלקוחות מצפים שלעסק לגיטימי שירצו להשתמש בשירותיו, פשוט יהיה אתר. אתר עסקי כאשר הוא נבנה באופן איכותי, נותן ללקוחות הזדמנות להתרשם מכם לטובה ויוצר תחושת אמינות שקשה מאוד להחליף אותה בדפים אלטרנטיביים בדף עסק בגוגל או בדפים ברשתות החברתיות.

זמין בכל שעה

בסופו של דבר, אנחנו לא זמינים לתת מענה טלפוני ללקוחות לאחר שעות הסגירה של בית העסק שלנו, או להעביר להם מסרים משמעותיים בנוגע לעמותה שאנחנו מנהלים. אתר האינטרנט שלנו הוא מעין "שליח", שנמצא זמין בכל שעות היממה. אם הגולש מחליט באישון לילה לעשות קניות באינטרנט, או למצוא איש מקצוע – זה מאוד נחמד עבורו ועבורכם שהוא יכול לעשות את זה.

זול

עד לא מזמן, הדרך אולי הפופולארית ביותר לקדם בתי עסק הייתה באמצעות פרסום ברדיו וטלוויזיה, שכמובן עולה לא מעט כסף. האינטרנט מציע אלטרנטיבה זולה לקידום בית העסק ושיווק, באמצעות שירותי הקידום הנכונים. כיום ניתן למצוא מגוון אנשי מקצוע שמציעים שירות קידום אתרים (אורגני או ממומן), שיעלו את הקישור לבית העסק שלכם לראש רשומת תוצאות החיפוש, לתקופה ממושכת ומספקת.

קצת עלינו

אנחנו ב-EZ Web מאמינים ביכולת של האתר הנכון לאפשר לכל עסק להביע מסר ענייני, מסקרן ומשכנע. הלקוחות שלנו הם שותפים לתהליך לכל דבר ועניין ובעוד שאנחנו מעניקים את ההיבט הטכנולוגי, הטאץ' האישי שהופך את האתר לאתר אישי ואותנטי, הוא ללא ספק המעורבות שלהם במהלך הפרויקט.

אם כל זה מדבר אליכם, אנחנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר וביחד נחשוב על בית העסק שלכם, והאתר המתאים ביותר עבורו ועבורכם. בהצלחה!

אני רוצה הצעת מחיר! 

אולי יעניין אותך גם:

בדוק את ציון ומיקום אתרך בגוגל

איזי חיפוש הוא כלי נפלא שיכול לעזור לך בקידום אורגני בגוגל.

צוות המחקר והפיתוח שלנו פיתח מערכת מתקדמת במיוחד בשבילך.
הכלי יסרוק את האתר שלך ויספק לך דוח ברור המראה היכן האתר שלך מדורג בגוגל.

והכי חשוב, זה לגמרי בחינם!

כדי להתחיל, פשוט העתק והדבק את כתובת האתר שלך בשורת החיפוש. משם, אנחנו נדאג להעביר אליכם את כל הנתונים. זה כזה קל!

לקבלת הדו"ח בחינם ישירות למייל שלכם מלאו את הפרטים הבאים

הדוח יכלול את הפרמטרים הבאים:

מיקומי הביטויים של האתר שלכם בגוגל.
כמות הגולשים שנכנסים לאתר שלכם.
מפרט הקישורים של האתר שלכם.
זמני טעינת האתר ומהירות.

דילוג לתוכן