Search
Close this search box.

מהם השירותים של חברה לשיווק דיגיטלי?

תוכן עניינים

קצת על שיווק דיגיטלי

בעולם של ימינו, כולנו מעבירים את שעות הפנאי שלנו באינטרנט. ברחבי הרשת ניתן להתעדכן בחדשות, לשמור על קשר עם אנשים שאנחנו אוהבים, לפתח תחומי עניין, ליצור קהילות ואפילו להעביר מסרים משמעותיים שקרובים לליבנו. ולכן, זה לא באמת מפתיע שעולמות הדיגיטל הפכו כיום לאידיאליים גם עבור קידום ושיווק של בתי עסק מגוונים. כיום, בית עסק או חברה שלא נמצא ברשת נחשב בעיניי רבים כבית עסק שהלכה למעשה אינו קיים. זאת כיוון שבשנים האחרונות אנשים שבוחרים לגשת ולהיעזר בשלל שירותים, ניגשים למנועי החיפוש והרשתות החברתיות ומחפשים אחר בית עסק מומלץ, אמין עם קהל לקוחות מפרגן במיוחד.

שיווק דיגיטלי בא לתת מענה לעניין הזה בדיוק. כאשר נעשה כמו שצריך, שיווק דיגיטלי מאפשר לבית העסק להנות מחשיפה לא מוגבלת של אתר העסק לקהל היעד, תוך מיתוג בית העסק, שמירה על מוניטין חיובי ומקצועי וכיוצא בזאת – נועד להגדיל את קהל הלקוחות באופן משמעותי וביחד איתו גם את הרווחים.

אז מהם שירותים של חברה לשיווק דיגיטלי?

שיווק דיגיטלי מתייחס לכל פעולות הפרסום שנעשות באינטרנט וכיוון שמדובר בתחום רחב במיוחד, חשוב לפני שנעזרים בחברת שיווק דיגיטלי להבין קצת למה לצפות. על מנת להגיע לתוצאה הטובה ביותר, הפעילות באופן כללי היא מגוונת, ולכן כשאתם ניגשים לשירותים של חברה לשיווק דיגיטלי היא צפויה לספר לכם על תוכנית פעילות שהיא נרחבת יחסית, במטרה להעניק את המענה הטוב ביותר עבור אתר העסק שלכם. 

קידום אורגני (SEO)

קידום אורגני הוא ללא ספק אחד השירותים המשמעותיים ביותר בעבודת שיווק דיגיטלי של אתר בית עסק. קידום אתרים אורגני מתבסס בצורת החשיבה על השפעה על האלגוריתם של גוגל, אשר אחראי על תיעדוף תוצאות החיפוש נוכח מילות חיפוש שונות. באמצעות חקר מילות מפתח וכתיבת תוכן נרחב שמכיל את אותן המילים, פתיחת דף עסק בגוגל, יצירה של קישורים חיצוניים לאתר באמצעות שיתופי פעולה, ואופטימיזציה לאתר בית העסק בשלל מנגנונים שונים, ניתן לגרום לגוגל לתפוס את האתר כאמין יותר ורלוונטי יותר עבור הגולשים. בנוסף, שיפור ביצועי האתר שנועדו כמובן גם לשפר את חוויית המשתמש בתורם ישפיעו על מידת שביעות הרצון של המשתמשים בשימוש באתר ומכאן על הדירוג במנועי החיפוש.

בעבודה שהיא מגוונת, שגרתית ומתעדכנת ניתן להגיע בקידום אורגני לחשיפה לא מוגבלת של אתר העסק, באופן שיאפשר לכל מי שמעוניין למצוא בתי עסק בתחומכם להגיע לאתר העסק שלכם בקלות. ומסיבה זו בדיוק, הכוח העוצמתי של הקידום האורגני הופך אותו ללא ספק לחלק מרכזי במיוחד בעבודת השיווק הדיגיטלי. 

קידום ממומן

את הקידום הממומן אפשר אולי לתאר כאח הצעיר והמוצלח של הקידום האורגני, שזכה אף הוא להצלחה נרחבת בכמה שנים האחרונות. לעומת הקידום האורגני שפועל באופן טבעי יותר, ומתבסס על המאפיינים הטבעיים של אלגוריתם החיפוש בגוגל, קידום אתרים ממומן בא לתת קיצור דרך שעשוי להיתפס אטרקטיבי במיוחד עבור רבים מאיתנו. בעבור תשלום סמלי (שעבור רבים נתפס מעט מנופח), ניתן להנות משירותי הקידום שמציעה פלטפורמת הקידום של גוגל – Google Ads. באמצעות קידום ממומן ניתן בתמורה לתשלום לקדם את עמוד בית העסק לראשית רשומת תוצאות החיפוש עבור מילות חיפוש מסוימות, אוכלוסיית יעד ספציפית ותקופה, בהתאם לתקציב. 

על אף שהקידום הממומן מעניק תוצאות שהן מיידיות ביחס לקידום האורגני, חשוב להבין שמדובר בפתרון שהוא זמני וחלקי, ולרוב חברות שיווק דיגיטלי לא יבצעו בו שימוש כאלטרנטיבה לשיווק האורגני. התמחור הגבוה שאינו מניב תוצאות לטווח ארוך לצד קטלוג המודעות על ידי גוגל כפרסומות, נמנים בין החסרונות המרכזיים של השיטה, אותם כמובן חשוב לקחת בחשבון בניהול פרויקט העבודה. 

פעילות ברשתות החברתיות

הרשתות החברתיות תפסו אותנו לא מוכנים בעשור וחצי האחרונים וכיום מרבית אנשי העולם המערבי בעלי משתמשים ברשתות החברתיות ובהתאם, מעבירים באלה חלק משמעותי מזמנם. ברשתות החברתיות אנשים שומרים על קשר עם הקרובים להם, מתעדכנים בחדשות והתפתחויות טכנולוגיות ותופתעו או לא – מוצאים אנשי מקצוע.

יצירה ותחזוק של דף בית עסק באינסטגרם, פייסבוק, טוויטר ואפילו טיקטוק (כתלות בקהל היעד) צפויה לתרום מאוד להגברת החשיפה של בית העסק ללקוחות, והפצת הבשורה. בהתאם, במסגרת פעילות השיווק, חברת השיווק הדיגיטלי בה תיעזרו צפויה תוך התייעצות איתכם לפתוח דף לבית העסק שלכם ברשתות החברתיות השונות, להעלות פוסטים ותכנים אטרקטיביים, להפגין פעילות בקבוצות הרלוונטיות לתחום עיסוקכם ואף תעודד אתכם להנות ממענה אוטומטי בצ'אט על מנת לאפשר ללקוחות פוטנציאליים להנות משירות נגיש וזמין. 

בנוסף, חשוב לדעת כי בדומה ל-Google Ads, גם לחברת מטא אשר מנהלת בין היתר את פייסבוק ואינסטגרם יש פלטפורמה ליצירת מודעות ממומנות. גם כאן מדובר באפשרות שעשויה להיות אטרקטיבית במיוחד עבור בתי עסק רבים לקבלת אפקט מידי. 

אופטימיזציה לאתר

אופטימיזציה למבנה האתר כאמור, מהווה חלק משמעותי במיוחד מהקידום האורגני שלו, אך כבודו עומד במקומו גם כאמצעי שיווק דיגיטלי בפני עצמו. בסופו של דבר, אין הזדמנות שנייה ליצור רושם ראשוני. החוויה של המשתמש באתר היא זו שתקבע את האופן בו הלקוח הפוטנציאלי תופס את בית העסק ואת הסבירות שיחליט ליצור קשר עם בית העסק ולהיעזר בשירותיו וכמובן לבקר באתר שנית.

לכן, כחלק מפעילות השיווק הדיגיטלי תתבצע אופטימיזציה לאתר בשלל אופנים – שדרוג מאפיינים כדוגמת מהירות הגלישה, אבטחת האתר, המדיה המגוונת בה נעשה שימוש והמבנה הנגיש של האתר לשיפור חוויית המשתמש, לצד עבודה על שלל מאפייני קידום אורגני כדוגמת שימוש בתגיות מטא, סידור היררכי הגיוני של התכנים ומבנה האתר ושילוב קישורים פנימיים, לטובת שיפור האופן בו תופסת גוגל את האתר כאיכותי, רלוונטי ומקצועי. 

אנליזה שיווקית

אחד הדברים הנחמדים בשיווק דיגיטלי הוא שניתן למדוד באופן יחסית פשוט את הביצועים ובהתאם לבצע התאמות לשיטת העבודה ולהמשיך להשתפר. לכן, מחברת קידום מקצועית אתם יכולים לצפות לביצוע של אנליזה שיווקית שתישען על שלל מדדים כדוגמת התנהגות דיגיטלית, יחס המרה ומיקום בתוצאות החיפוש ועוד, אשר יאפשרו להבין את הסטטוס הנוכחי ולגבש תוכנית המשך בכוונה להמשיך ולשפר ביצועים.

האם אני יכול לקדם את אתר בית העסק שלי בעצמי?
התשובה הקצרה היא שכן, אבל האמת היא שזה מורכב. כאמור, עבודת השיווק הדיגיטלי היא מגוונת מאוד וכוללת שלל מיומנויות ועולמות תוכן עימם מקדם אתרים בא במגע וצריך ליצור בהם מומחיות. אמנם ניתן למצוא בשלל אתרים באינטרנט ואפילו ביוטיוב מגוון מדריכים שיסייעו לכם להנות מקידום אתרים באופן עצמאי לחלוטין – מידת ההשקעה בלמידה וגם בביצוע פרויקט הקידום עצמאית, היא גבוהה מאוד. מה גם, שאדם שלא צבר ניסיון בתחום וטרם התנסה במגוון אתגרים בעולמות הקידום, צפוי כמובן להגיע לתוצאות שהן פחות טובות.

מסיבות אלה בדיוק, אנשים רבים מחליטים להיעזר בחברות שיווק דיגיטלי בשביל להנות מתוצאות איכותיות ולחסוך לעצמם לא מעט זמן, התעסקות וכאב ראש. מדובר ללא ספק בהשקעה שצפויה להחזיר את עצמה ובהתאם, בבחירה שעשויה להיות נכונה גם עבורכם.

בהצלחה!

 

אולי יעניין אותך גם:

בדוק את ציון ומיקום אתרך בגוגל

איזי חיפוש הוא כלי נפלא שיכול לעזור לך בקידום אורגני בגוגל.

צוות המחקר והפיתוח שלנו פיתח מערכת מתקדמת במיוחד בשבילך.
הכלי יסרוק את האתר שלך ויספק לך דוח ברור המראה היכן האתר שלך מדורג בגוגל.

והכי חשוב, זה לגמרי בחינם!

כדי להתחיל, פשוט העתק והדבק את כתובת האתר שלך בשורת החיפוש. משם, אנחנו נדאג להעביר אליכם את כל הנתונים. זה כזה קל!

לקבלת הדו"ח בחינם ישירות למייל שלכם מלאו את הפרטים הבאים

הדוח יכלול את הפרמטרים הבאים:

מיקומי הביטויים של האתר שלכם בגוגל.
כמות הגולשים שנכנסים לאתר שלכם.
מפרט הקישורים של האתר שלכם.
זמני טעינת האתר ומהירות.

דילוג לתוכן