Search
Close this search box.

מה זה שיווק דיגיטלי?

תוכן עניינים

שיווק דיגיטלי מזה שיווק דיגיטלי?

אם תלכו לבדוק בויקיפדיה, תמצאו ששיווק דיגיטלי הוא בעצם שימוש באינטרנט לצורך שיווק, מיתוג, פרסום קידום מוצרים ורעיונות.

בואו ניקח את ההגדרה של ויקיפדיה ונפשט אותה למילים שלנו, בעצם נוכל לומר שבאמצעות הכלים שהאינטרנט מספק לנו, נוכל לקדם את המוצרים שלנו והלפיץ אותם לקהל ייעודי ומעורב.

איך עושים את זה? הכל מתחיל ונגמר בנכסים דיגיטליים איכותיים ופעילים.

רגע מה זה נכס דיגיטלי?

נכס דיגטלי לדוגמא: פייסבוק, אינסטגרם, לינקדין, טיקטוק ועוד.. הם בעצם כלים אינטרנטים שמאפשרים לקהל שלכם ליצור אינטרקציה עם המוצר או השירות שאתם נותנים.

עוד דוגמאות לנכסים דיגיטלים מניבים: אתר אינטרנט, אפלקציה, פרופיל ברשתות חברתיות, בולגים, קבוצות וואצפ, מאמרים מדריכים, כל אלה ועוד.. הם נכסים דיגיטליים

– הנכס הדיגיטלי משמשים אותנו לביצוע פרסום, קמפיינים, סרטוני וידאו, פרסומות, מצגות ועוד.. דרכם נביא ונפנה גולשים לאתר או לשירות שלנו.. אבל נכס דיגטליי אחד לא מספיק..כדיי להגיע לשיווק דיגיטלי אפקטיבי עלינו לפזר ברחבי הרשת מספר נכסים דיגיטליים, וכך נגיע לקהל רחב ומגוון של לקוחות פוטנציאלים ולהשגת תוצאות.

מה אני עושה עם כל הנכסים הדיגיטליים שלי?

הנכסים הדיגיטלים הם המקור והכותרת של כל מערך השיווק שלכם, בעזרתם נוכל לבצע קמפיינים ממומנים בגוגל או ברשתות החברתיות(גם וגם וגם), וכמובן קידום אורגני איכותי כתיבה שיווקית נכונה, וכך אנחנו מייצרים חשיפה למוצר או לשירות שלנו..הכלים של מערך השיווק אוספים את כל הנתונים ומכנסים אותם לעיבוד.

אחריי שאספנו מספיק מידע מהנכסים שלנו על הקהל הפוטנצאלי שלנו, בשונה מלפרסם בשלטי חוצות לכל העוברים והשבים, באינטרנט אנחנו יודעים בדיוק לאן כל שקל שהוצאנו על פרסום הולך..נוכל לתעד, לנטר, למדוד, ולנתח כל חלק מהפעילות הדיגילית שקוראת בנכסים שלנו הפזורים ברחביי הרשת, נוכל להשוות בניהם לראות מה עבד ומה עבד פחות, במה שווה לנו להמשיך להשקיע ומה לא משתלם לנו, לחדד את המסרים שלנו, לתקן קהלים ופשוט להגיע לתוצאות הרבה יותר טובות שאנחנו בתנועה, קידום אתרים בגוגל מקדם מומלץ seolinks 

איזה נתונים אנחנו נעבד?

בעזרת הכלים העומדים לרשותינו, נוכל לעבד כמעט הכל.. נותנים על ההתנהגות של הקונים, על אופן הרכישה, על הגיל או המין של הלקוח שלנו, נתונים דמוגרפים, לקוחות מעורבים, מה הם שיתפו ומה הם רכשו בחודשיים האחרונים, ועוד ועוד.. הכלים באינטרנט הם בלתי מוגבלים.

סיכום

כל בעל עסק קיום בשנת 2021 (אחריי הקורנה) – חייב פשוט חייב לדאוג לעצמו ל"ביטוח" בעצם אנחנו אומרים שהעסק שלך ימשיך לעבוד גם שאתה סגור.. גם אם כל העולם סגור.. את ממשיך למכור ולחשוף את העסק שלך ללקוחות , בכל שעה ובכל זמן.

אולי יעניין אותך גם:

בדוק את ציון ומיקום אתרך בגוגל

איזי חיפוש הוא כלי נפלא שיכול לעזור לך בקידום אורגני בגוגל.

צוות המחקר והפיתוח שלנו פיתח מערכת מתקדמת במיוחד בשבילך.
הכלי יסרוק את האתר שלך ויספק לך דוח ברור המראה היכן האתר שלך מדורג בגוגל.

והכי חשוב, זה לגמרי בחינם!

כדי להתחיל, פשוט העתק והדבק את כתובת האתר שלך בשורת החיפוש. משם, אנחנו נדאג להעביר אליכם את כל הנתונים. זה כזה קל!

לקבלת הדו"ח בחינם ישירות למייל שלכם מלאו את הפרטים הבאים

הדוח יכלול את הפרמטרים הבאים:

מיקומי הביטויים של האתר שלכם בגוגל.
כמות הגולשים שנכנסים לאתר שלכם.
מפרט הקישורים של האתר שלכם.
זמני טעינת האתר ומהירות.

דילוג לתוכן