Search
Close this search box.

קידום אתרים בגוגל – SEO

תוכן עניינים

מחפשים לקדם את האתר שלכם בגוגל? הגעתם למקום הנכון.

האותיות SEO הן ראשי תיבות של הביטוי Search Engine Optimization, או בעברית – אופטמיזציה למנועי חיפוש. המשמעות היא שכאשר הלקוח הפוטנציאלי יחפש את הביטויים הרלוונטיים, האתר שלכם יהיה זה שיופיע כמה שיותר קרוב לראש העמוד. 

ביטויים כאלה יכולים להיות "חשמלאי בקריית שמונה", "קוסמטיקאית מומלצת בחיפה" או אפילו "מתכון לפשטידת תרד" (אם יש לכם מסעדה או קייטרינג).

אז למה חשוב לעשות SEO (קידום אתרים) כחלק מתהליך הקמת ותחזוקת האתר? ומה כולל קידום אתרים איכותי, כזה שמראה תוצאות? אל דאגה, אנחנו כאן עבורכם עם כל התשובות.

למה צריך קידום אתרים בגוגל?

זה לא סוד שהמקום הראשון בו אנשים מחפשים שירותים ומוצרים, הוא כמובן אצל דוקטור גוגל. ביטויי החיפוש יכולים להיות מובנים מאליהם, כמו לדוגמה "אינסטלטור בחדרה שעובד בשבת", או עקיפים – לדוגמה, "איך לפתוח סתימה בשירותים". בשני המקרים, אתם כמובן תרצו להופיע בראש רשימת התוצאות.

בעלי עסקים רבים בוחרים אך ורק בקידום ממומן – כלומר פרסומות ומודעות בתשלום – אך העובדות הן שרבים מהלקוחות שלכם יעדיפו שלא לסמוך על פרסומות, ולהכנס רק לתוצאות החיפוש הרגילות. לכן חשוב לעשות קידום טוב בגוגל, כמו גם בשאר מנועי החיפוש הפחות מוכרים, כמו יאהו ובינג.

 

איך דואגים שהאתר שלי יהיה בעמוד הראשון בגוגל?

התשובה לשאלה הזו היא מורכבת, ודורשת מחשבה והתאמה לאופי האתר ולעסק שלכם. הכנסת מאמרים טובים ואיכותיים היא המפתח. לכן החברה שלנו עובדת עם כותבי התוכן הטובים ביותר בשוק ומומחים מתחומים שונים, אשר יוודאו שהאתר שלכם יהיה גדוש בכתבות שהלקוחות שלכם ירצו לקרוא שוב ושוב.

קיימים משתנים נוספים שמשפיעים על הדירוג בגוגל. לדוגמה, מהירות הטעינה של האתר, כמות הקישורים שבתוכו, הקוד שממנו הוא בנוי, ועוד. 

חשוב לציין כי קידום אתרים הוא לא קסם, ולפעמים לוקח כמה שבועות או אפילו חודשים עד שמגיעים לתוצאות הרצויות – אבל מרגע שזה קורה, כמות הלקוחות שיגיעו אליכם תגרום לכם להבין שהמאמץ וההשקעה היו משתלמים מאוד.

זקוקים לSEO – קידום אורגני בגוגל גם באתר שלכם? 

פנו אלינו עוד היום לייעוץ. אנחנו נשמח להפוך את האתר שלכם למצליח ביותר בתחומו, בלי לוותר על שירות מצויין ומחירים הוגנים. צרו איתנו קשר דרך האתר, בוואטסאפ, במייל או בטלפון. אנחנו מתחייבים למענה מהיר ככל האפשר.

אולי יעניין אותך גם:

בדוק את ציון ומיקום אתרך בגוגל

איזי חיפוש הוא כלי נפלא שיכול לעזור לך בקידום אורגני בגוגל.

צוות המחקר והפיתוח שלנו פיתח מערכת מתקדמת במיוחד בשבילך.
הכלי יסרוק את האתר שלך ויספק לך דוח ברור המראה היכן האתר שלך מדורג בגוגל.

והכי חשוב, זה לגמרי בחינם!

כדי להתחיל, פשוט העתק והדבק את כתובת האתר שלך בשורת החיפוש. משם, אנחנו נדאג להעביר אליכם את כל הנתונים. זה כזה קל!

לקבלת הדו"ח בחינם ישירות למייל שלכם מלאו את הפרטים הבאים

הדוח יכלול את הפרמטרים הבאים:

מיקומי הביטויים של האתר שלכם בגוגל.
כמות הגולשים שנכנסים לאתר שלכם.
מפרט הקישורים של האתר שלכם.
זמני טעינת האתר ומהירות.

דילוג לתוכן