קידום אתרים

היתרונות בקידום

ושיווק באינטרנט

זה לא סוד שהמקום הראשון בו אנשים מחפשים שירותים ומוצרים, הוא כמובן אצל דוקטור גוגל. ביטויי החיפוש יכולים להיות מובנים מאליהם, כמו לדוגמה "אינסטלטור בחדרה שעובד בשבת", או עקיפים – לדוגמה, "איך לפתוח סתימה בשירותים". בשני המקרים, אתם כמובן תרצו להופיע בראש רשימת התוצאות.

תוכן עניינים

תיקון מודעות

לאחר פרסום המודעה, אנחנו יכולים לערוך את המודעה ולשנות מרכיבים מסוימים של הפוסט המקודם שעוזרים לך להגיע לקהל הרצוי, כגון התקציב או משך הזמן.

תיקון מודעות קיימות והקמה

תיקון של מודעה קיימת יכול להשתמש בכל הכלים המוצעים לקידום אתרים - פילוח קהלי יעד, קריאת נתונים וסטטיסטיקה, אופטמיזציה למנועי חיפוש ועוד.
קרא עוד

אופטימיזציה

מחקר מילות מפתח, יצירת Url ידידותי, title ותיאור לכל עמוד באתר, תוכן רלוונטי, שימוש בH1-H2 ההיררכיה הנכונה, קישורים פנימיים, אלטים לתמונות ועוד ועוד..

מעקב נתונים ושיפור מצב קיים

יש מספר קריטריונים שיהפכו את האתר, המודעה או העמוד שלנו לקלים יותר לזיהוי על ידי מנועי החיפוש..
קרא עוד

פילוח קהלים

פילוח קהל עוזר לך להציג מודעות לאנשים שחשובים לך. אנו נשתמש באפשרויות פילוח המודעות של גוגל להראות את המודעות שלך לאנשים המתאימים ביותר.

בניית קהלים והתאמה

היכולת להכווין כל מודעה ומודעה לקהל ספציפי, אשר את המאפיינים שלו אנחנו מבינים לעומק, זה הדבר שמאפשר לנו ליצור מודעות מדוייקות.
קרא עוד

יכולת מדידה

ההיגיון אומר שמיקומים הם הדרך הכי טובה למדוד את האפקטיביות של הקידום בגלל שרואים אותם בעין, וגם לנו המקדמים יש אינטרס להתבסס עליהם מכיוון שקל יותר להוכיח ללקוח את ההתקדמות.

מדידת נתונים והשוואה

היכולת למדוד נתונים שונים היא קריטית כדי שנוכל לדעת מה מבין הדברים שאנחנו עושים הוא יעיל, ואיזה טעון שיפור.
קרא עוד

SEO

שיווק דיגיטלי וקידום אתרים בגוגל לעסקים

להגיע לאיש הנכון בזמן הנכון.

האותיות SEO הן ראשי תיבות של הביטוי Search Engine Optimization, או בעברית – אופטמיזציה למנועי חיפוש.

המשמעות היא שכאשר הלקוח הפוטנציאלי יחפש את הביטויים הרלוונטיים, האתר שלכם יהיה זה שיופיע כמה שיותר קרוב לראש העמוד. 

“קידום אורגני בגוגל מצריך עבודה במספר מישורים במקביל. פעמים רבות חברות לקידום אתרים מתמקדות במישור אחד ומתעדפות אותו על פני מישורים אחרים. קידום אורגני מחייב אותנו לגעת בכל ערוץ ולבצע את זה בהתמדה. אסור לחשוב שאנחנו מכירים את גוגל ויודעים מה הוא אוהב” מסביר דן, ומוסיף “וכמובן, תמיד צריך לחשוב על הגולשים שלנו – מה הם מצפים לקבל בעמוד שלנו ואיך אנחנו יכולים לספק להם את התוצאה הטובה ביותר בהתאם לביטוי שחיפשו בגוגל”.

אז מזה בכלל קידום ושיווק דיגיטלי? 

"חצי מהכסף שאני מוציא על שיווק נעלם, הבעיה שאני לא סגור איזה חצי?"

בניגוד לשיטות השיווק הישנות(אופליין) שיווק באינטרנט מראה לנו בדיוק לאן הלך כל שקל שהוצאנו, מה אפשר לתקן מה עובד פחות טוב ומה עובד טוב.

טוב אז זה לא באמת כלכך פשוט, נכון ששיווק עסקים בדיגיטל כיום כל אחד עם לפטופ קטן כוס קפה ומוצר יכול לעשות, אבל היכולת לנטר כל צעד שאנחנו עושים כגולשים צימצום עלויות פילוח קהל יעד וכו.. לא כל אחד יכול לעשות. 

פה אנחנו נכנסים אצלנו תמצאו שאין סוף לאופטמזציה, שיווק באינטרנט הוא מידע מדויק למדי בידיים הנכונות.

הסוד שלנו? אנחנו נותנים לגולש מה שהוא מחפש בלי משחקים, כי אדם שיושב מול מחשב הוא לא אותו אדם שיושב מול טלוויזיה רדיו או שלטי חוצות, אדם מול המחשב נמצא בשליטה מלאה במה שקורה ומה שהוא צופה, ואם אנחנו רוצים שהוא ילך איתנו אנחנו צריכים לתת לו את החוייה הנכונה ובדיוק מה שהוא מחפש.

כתיבת תוכן שיווקי

טוב אז תוכן שיווקי, בעצם לכתיבה יש הרבה שיטות ל"פתות את הלקוח אלינו",

ישנם משפטים ומילים שאפילו בלי לדעת עובדים לנו על המוח ואנחנו פשוט מקליקים בלי לשים לב בכלל,

כתיבה נכונה מתומצתת ונקודתית יכולה לגרום לזה העסק שלך יקבל את "15 דק התהילה שלו" בפייסבוק ובאינסטגרם,

אתם מכירים את זה שאתם רואים פוסט שיש עליו אלפי תגובות מאות שיתופים (הפך לויראלי) – זה מה שאלפי משווקים דיגיטליים רוצים שיקרה שהם משווקים אתכם

כתיבה שיווקית היא לא בהכרח לצורך מכירה, למעשה אם אנחנו רוצים שיהיה לה אפקט בכלל, אנחנו מחלקים את הכתיבה ל3 חלקים לא שווים בואו נהפוך את זה לעוגה

ב60% מהכתיבה שלנו בערוצים השונים אנחנו לא נמכור! אנחנו ניתן מידע ללקוח בחינם (כמובן בנושא של העסק שלנו)

ב30% מהכתיבה שלנו אנחנו ניתן ללקוחות לשאול אותנו שאלות ותשובות ונענה ונעזור איפה שאפשר.

ורק 10%!! תהיה כתיבה לצורך מכירה, מבצעים קופנים וכדומה..

בעצם מה עשינו פה?

הלקוחות שלנו מטיילים ברשתות החברתיות באופן קבוע, אנחנו רוצים שהם יראו שהדף שלכם נותן להם יותר מעוד פרסומת מעצבנת שרוצה למכור לו עוד משהו כמו מליוני הפרסומות שהוא מדפדף ביום יום, הדף שלכם נותן טיפים בנושא, נותן תשובות על שאלות נותן מידע, וכך מבלי לפרסם באופן אגריסבי הלקוח יצטרף לבד לדף ויעקוב, הריי הוא מקבל בחינם פיתרונות לבעיות שלו,

ואז.. אחרי שבמשך תקופה טיפחנו והגדלנו קהילה שלמה מסביבנו אנחנו יכולים להתחיל לפרסם לקהילה מידי פעם! פוסטים לצורך מכירה תסמכו עלינו אתם תרגישו את ההבדל.

כמובן שזה רק חלק קטן מכתיבה שווקית שהיא עולם שלם בפניי עצמו בתחום הדיגיטל

רוצים לשמוע עוד? לחץ כאן >> 

שירותי שיווק וקידום דיגיטליים שאנחנו מציעים

כל הפתרונות במקום אחד!

שאלות שצריך לשאול לפניי שמתחילים

קביעת מטרה ברורה מראש זה חובה, הרעיון בעצם זה להתאים את כל השיווק הדיגיטליים למוצר ולא להפך, כמובן להתאים את המטרה לאתר שלנו ולמודעה שלנו. 

הכוונה שלנו ב"מוצר" הוא כל תוצר שאנו רוצים להציג בשיווק, תדמיתי או מכירתי.. ישנם מגוון דרכים לתמחור מוצרים ברשת, אפשר לעשות סקירים מקדימים לבדיקת ביקוש, לבדוק אצל המתחרים, בדרך נלמד שאנחנו צריכים לדעת לתמחר כל פעולה שאנו עושים בדרך למכירת המוצר באונליין, בסופי של דבר אנחנו רוצים גם להרוויח לא רק להגיע ללקוח. 

כן!, וזה כל הכיף בשיווק באינטרנט בשונה משיווק אופליין, שיווק באינטרנט מגיע עם עשרות כלים למדידה ומעקב אחריי גולשים שביקרו אצלך, הרגליי הקנייה שלהם מאיפה הוא באו ועל מה הם לחצו! , בעצם מה שאנחנו אומרים שבשיוק דיגיטלי אתם יכולים לראות כל שלב שעבר הלקוח עד שהגיע למעמד הרכישה, המידע הזה הוא כח, וככול שנצבור יותר ידע בנושא נוכל למקסם תוצאות, להוריד עלויות, להגיע לשיווק אפקטיבי ומשתלם. 

מתחילים במחקר מילות מפתח במטרה להבין אילו ביטויים אנשים מחפשים בגוגל במטרה למצוא את השירות או המוצר שאותו בעל עסק מציע. לאחר מכן טיפול בפן הטכני של האתר, אופטימיזציה והוספה של תכנים חדשים והזרמת קישורים מאתרים אחרים לאתר הלקוח.

מאמרים וטיפים בנושא קידום:

בניית אתרי תדמית

פעמים רבות אנחנו שומעים את המושג "אתר תדמית", אך לא ברור בדיוק מהו אתר תדמית איכותי ומה התפקידים המרכזיים שלו. אז מהם

קרא עוד »
דילוג לתוכן